Понеділок, 20.05.2019, 23:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя англійської мови Яременко Вікторії Михайлівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 3
Показано матеріалів: 1-3

Школа — це життєвий простір дитини; тут вона не просто готується до життя, а живе. Тому навчально-виховна робота планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і педагогами, школою і родиною, керуючись ідеями самоцінності дитинства, демократичного діалогу між поколіннями. Важливу роль у цьому відіграє позакласна робота.

Позакласна робота з іноземної мови — це різноманітна діяльність учителів, вихователів, спрямована на виховання учнів і здійснювана в поза-урочний час.

Мої статті | Переглядів: 580 | Додав: Вікторія | Дата: 22.05.2016 | Коментарі (1)

Контроль є складовою частиною системи навчання іноземних мов. На

відміну від власне навчання іноземної мови, метою якого є формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь, завданням контролю, передусім, є визначення та оцінювання рівня їх сформованості.

Головна мета контролю у процесі навчання іноземної мови – управління цим процесом. Як складник системи навчання контроль має свої функції, види, форми, засоби та об'єкти. Успішна реалізація функцій контролю впливає на ефективність як контролю, так і всього процесу навчання.

Виділяють такі функції контролю у навчанні іноземної мови: зворотного зв’язку; оцінювальна; навчальна; розвивальна; коригувальна; стимулююча; попереджувальна.

 

Мої статті | Переглядів: 199 | Додав: Вікторія | Дата: 22.05.2016 | Коментарі (0)

Основою будь-якої мови є звук. Багато років мова існувала лише у звуковій формі. Письмовий код виник набагато пізніше як відображення звукової мови. Всі види мовленнєвої діяльності базуються на звуках. Роль звукових компонентів дуже важлива і в письмовому мовленні. Моторна теорія мовлення підкреслює роль кінестезій у письмовому мовленні: ми проговорюємо про себе те, що пишемо і читаємо. Оволодіння усним мовленням та читанням уголос взагалі неможливе без стійких слуховимовних та ритміко-інтонаційних навичок.

Навчання фонетичного матеріалу передбачає оволодіння учнями всіма звуками і звукосполученнями виучуваної іноземної мови, наголосом та основними інтонаційними моделями (інтонемами) найбільш поширених типів простих і складних речень.

Читати статтю повністю 

Мої статті | Переглядів: 278 | Додав: Вікторія | Дата: 13.11.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz